Patiëntportaal actief

Sinds November 2020 is het patiëntportaal op onze website actief. Middels dit portaal kunt u als patiënt de volgende zaken zelf regelen.


Vraag stellen / E-consult

Voor de meest voorkomende klachten of kleine niet urgente gezondheidsproblemen, is het mogelijk voor u om via het e-consult een vraag te stellen.


Let op: Wij ontvangen regelmatig medisch inhoudelijke vragen via het contactformulier op deze site of via email. Dit voldoet echter niet aan de vereiste veiligheids- en privacy wetgeving. Medisch inhoudelijke vragen mogen enkel via the portaal of telefonisch gesteld worden.


Medicijnen bestellen.

Via de optie medicijnen bestellen, is het voor u mogelijk om uw actieve chronische medicatie in te zien én te bestellen via het patiëntportaal. Na verwerking van de aanvraag wordt het recept naar uw vaste apotheek gestuurd. Zonodig zal uw huisarts het recept tijdens de verwerking aanpassen.


Let op: Momenteel kunnen herhaalrecepten ook besteld worden via de herhaalrecepten pagina op de website. Deze mogelijkheid zal binnenkort vervallen. Herhaalrecepten kunnen daarna via het portaal of telefonisch besteld worden.


Mijn medisch dossier/kluis

Met Mijn kluis zijn de volgende zaken inzichtelijk voor u als patiënt:

  • Correspondentie.

  • Uitslagen.

  • Actieve chronische medicatie van de laatste zes maanden.

Uitslagen worden met een beoordeling van uw arts in Mijn kluis getoond. Daardoor is het voor u als patiënt meestal niet nodig om hiervoor de praktijk te bellen of te bezoeken.


Aanmelden

Voordat u het patiëntportaal kunt gebruiken dient u zich eenmalig bij de assistente te registeren. Zij stuurt u een uitnodiging per mail om zelf een wachtwoord te kiezen. Omdat wij met zekerheid vast willen stellen dat niemand anders inlogt in uw dossier, sturen wij u na de login een sms-code ter verificatie.


Ga HIER naar het patiëntportaal en vraag een account aan.




Hazo24 gecertificeerd
Opleidingspraktijk