Patiëntportaal

In het patiëntportaal kunt u als patient een aantal zaken zelf regelen.

Activeren

Voordat u het patiëntportaal kunt gebruiken dient u dit via de assistente te activeren. Dit kan telefonisch of via dit formulier. De assistente stuurt u een uitnodiging per mail om zelf een wachtwoord te kiezen. Omdat wij met zekerheid vast willen stellen dat niemand anders inlogt in uw dossier, sturen wij u na de login een sms-code ter verificatie.

Afspraken maken

Via het portaal kunt u het volgende:

  • U kunt al uw gemaakte afspraken inzien en eventueel afzeggen.

  • U kunt een afspraak voor een consult inplannen bij dr. Kitonga, onze huisarts in opleiding. Dit kan op ma, di, wo en vr van 8.00-10.30 uur. Een telefonisch consult met dr. Kitonga, kan worden ingepland op dezelfde dagen van 14.00-14.30 uur.

  • U kunt vooralsnog geen afspraak voor een consult inplannen voor dr. Meuffels. Dit kan alleen via de assistente.

 
Vraag stellen / e-consult

Voor de meest voorkomende klachten of kleine niet urgente gezondheidsproblemen, is het mogelijk voor u om via het e-consult een vraag te stellen.

Medicijnen bestellen

Via de optie medicijnen bestellen, is het mogelijk om uw actieve chronische medicatie in te zien én te bestellen. Na verwerking van de aanvraag wordt het recept naar uw vaste apotheek gestuurd. Zo nodig zal uw huisarts het recept tijdens de verwerking aanpassen.

Mijn medisch dossier / kluis

Met Mijn kluis zijn de volgende zaken inzichtelijk voor u als patiënt:

  • Correspondentie.

  • Uitslagen.

  • Actieve chronische medicatie van de laatste zes maanden.

  • Uitslagen worden met een beoordeling van uw arts in Mijn kluis getoond. Daardoor is het u als patiënt meestal niet nodig om hiervoor de praktijk te bellen of te bezoeken.​